keluargahaji's FotoPage

By: keluargahaji azmir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Saturday, 28-Feb-2009 13:44 Email | Share | | Bookmark
majlis anugerah cemerlang

tetamu terakhir yang dinanti nantikan
orang-orang bujang lepak sementara menunggu majlis dimulakan
orang-orang kuat disebalik majlis sambutan
View all 18 photos...
Assalamualaikum, dah lama tak update fotopages keluarga kita. Cikyang tak da ke gambar-gambar yang boleh dihantar.
Majlis anugerah kecemerlangan keluarga kita yang telah berlangsung bulan disember dulu merupakan perjumpaan terakhir tahun lepas, kerana agak sibuk maka agak lewat gambar-gambar ini diupload, sorry. Mudah-mudahan bagi ahli keluarga yang tak berkesempatan untuk hadir atau tak sempat melihat rakaman peristiwa pada hari tersebut kat bawah ini ada la sesikit.


Saturday, 27-Dec-2008 10:45 Email | Share | | Bookmark
hari raya korban

semua mari ikut belakang saya, jangan takut..
syahida nak ikut pak zukei, cepat le wantam
kita orang dari jauh je dulu
View all 25 photos...
Assalamualaikum kepada semua,
disini diuploadkan gambar-gambar program korban pada hari raya haji yang baru lalu. kepada ahli-ahli keluarga yang tidak dapat hadir bersama-sama meraikan aiduladha pada tahun ni, mudah-mudahan gambar-gambar yang diupload ini menjadi pengubat rindu dan moga anda semua dapat merasai kemeriahan yang kami alami ketika itu. Kepada Ukyle nanti balik kampung boleh join kita orang yeee............. tahun ni kita dah makin advance sebab dah ada mesen pemotong tulang jadi kerja lebih cepat dan muda. Engineer jer yang boleh potong....macam pak uda tuuuuu


Thursday, 27-Nov-2008 11:04 Email | Share | | Bookmark
untuk ukyle, ubai, shahidah dan arina

perjalanan acu naik bot kepulau pendidikan di tasik banding
tu kena panjat tangga sebanyak 100 mak & kaklong la yang penat
tengok orang buat keropok losong diterengganu
View all 24 photos...
ini adalah catatan perjalanan Acu (fadhli) yang acu nak kongsikan dengan kalian semua. Acu dalam tahun ni banyak mengikut rombongan sekolah mak. mak kalau pegi rombongan dia taknak tinggalkan acu, jadi acu nak kongsi pengalaman acu yang berjalan-jalan kat malaysia ni. taklah jauh sampai ke london tapi acu pasti kalian belum sampai lagi mungkin sebahagian darinya....

Kalau kaum kerabat kita buat rombongan keluarga melawat tempat-tempat di malaysia ni sebagai ganti hari keluarga ok tak? sambil merapatkan siraturrahim boleh gak mengenali negara sendiri kalau ada budget lebih kita keluar sikit dari malaysia....bagi taukat mak abah ngorang semua... kalau kita letih kita tor aje buat macaqm acu...


Thursday, 20-Nov-2008 02:19 Email | Share | | Bookmark
gambor-gambor sekitar raya 2008

fadhli cuba baju rayanya
bersalaman sambil kutip duit raya
tak nak duit raya ye. bagi kat abah
View all 14 photos...
ini le gambor-gambor sekitar raya pertama dan kedua 2008, setelah percubaan pertama meng'upload' gagal kerana TENGIN benor le teman ni taktau plak kena resize, dah diupload sebeso-besor saiz sampai pukul 2 pagi pun tak nak dia masuk. jadi percubaan kedua ni harap-harap berjaya. maklumle kume budak baru belajor- kalo salah tolong tunjkkan.


Thursday, 14-Aug-2008 07:40 Email | Share | | Bookmark
Perfumes dari Doha

Aroosah
Balkis
Khaliji
View all 7 photos...
Berikut adalah antara gambar perfume yang dapat saya upload untuk tatapan semua.. bagi yang berkenan bolehlah menghubungi saya di talian berikut : 6012-5769503


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net